Regulamin
REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO JoKaPRO SKIN
wersja obowiązująca od 16 maja 2025 r.
Niniejszy Regulamin SKLEPU INTERNETOWEGO JoKaPRO SKIN określa zasady, na jakich Sprzedawca oraz Klienci będą zawierać umowy sprzedaży towarów na odległość za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Sklepu, jak również zasady świadczenia przez JoKa PRO usług drogą elektroniczną powiązanych z prowadzeniem Sklepu (art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną).
§ 1
DEFINICJE I DANE KONTAKTOWE
- JoKaPRO – Joanna Kajstura prowadząca działalność gospodarczą pod firmą JoKaPRO Joanna Kajstura, adres do doręczeń: ul. Pełni Księżyca nr 12, 05-506 Władysławów, NIP: 6381483109, REGON: 072929702
- Klient – osoba dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu i/lub na rzecz której świadczone są Usługi
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, o której mowa w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego
- Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji
- Kupujący – Klient dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu
- Newsletter – informacja w formie e-mail wysyłana przez JoKaPRO w sposób cykliczny za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail podany przez Klienta, zawierająca informacje handlowe JoKaPRO , w szczególności dotyczące oferty JoKaPRO, nowości, promocji, konkursów
- Polityka prywatności – dokument zawierający zasady przetwarzania danych osobowych obowiązujące u JoKaPRO w szczególności w zakresie Sklepu i świadczenia Usług
- Potwierdzenie Zamówienia – wiadomość mailowa wysyłana Kupującemu przez Sprzedawcę po złożeniu Zamówienia, w której Sprzedawca potwierdza Zamówienie
- Produkt – produkt prezentowany w Sklepie
- Prowadzenie Konta – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na prowadzeniu i utrzymywaniu Konta Klienta
- Przechowywanie Danych – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na przechowywaniu danych Klienta podanych przy rejestracji Konta Klienta, z ewentualnymi późniejszymi modyfikacjami oraz danych dotyczących złożonych Zamówień, na serwerach dedykowanych Sprzedawcy
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, o której mowa w art. 43(1) Kodeksu Cywilnego
- Regulamin – niniejszy regulamin
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://jokaproskin.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia, obsługiwany przez Sprzedawcę
- Sprzedawca – JoKaPRO
- System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego
- Środowisko Cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta z wykorzystaniem Sklepu pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym
- Umowy o świadczenie usług – umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (Prowadzenia Konta, Przechowywania Danych, usługa Newsletter) zawarte na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Usługodawcą
- Usługi – łącznie usługa Prowadzenia Konta, Przechowywania Danych i usługa Newsletter
- Usługodawca – JoKaPRO
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę zamawianych Produktów
DANE KONTAKTOWE JoKa PRO:
- adres siedziby: ul. Gminna, nr 43, 05-506 Lesznowola
- adres korespondencyjny w sprawach Sklepu: ul. Grabiszyńska 163/603 53-424 Wrocław
- adres e-mail: kontakt@jokaproskin.pl
- strona www: www.jokaproskin.pl
- numer telefonu: +48 730 952 543
§ 2
INFORMACJE O SKLEPIE,
WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAGROŻENIA
- Sprzedawca prowadzi za pośrednictwem Sklepu sprzedaż Produktów na terytorium Polski i Unii Europejskiej, tj. realizuje Zamówienia z miejscem dostawy na terenie Polski i Unii Europejskiej.
- Klientem może być wyłącznie osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu Cywilnego).
- Do korzystania ze Sklepu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
- posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet,
- aktywne połączenie urządzenia, o którym mowa powyżej z siecią Internet,
- posiadanie aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej,
- zainstalowana przeglądarka internetowa (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Microsoft Edge, Safari itp.),
- włączona usługa JavaScript.
- Techniczne warunki korzystania ze Sklepu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, sposobu wyświetlania, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
- Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem ze Sklepu to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na połączonych z siecią urządzeniach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania ze Sklepu.
- JoKaPRO może wprowadzić do Systemu Teleinformatycznego, którym posługuje się Klient dodatkowe oprogramowanie lub dane, które nie są składnikiem usług świadczonych przez JoKaPRO, w szczególności może stosować inne niż bezwzględnie konieczne pliki cookies lub podobne technologie, jeżeli Klient uprzednio wyrazi na to zgodę w sposób opisany w Polityce prywatności.
- Klient powinien instalować uaktualnienia systemu operacyjnego zgodnie z zaleceniami producenta posiadanego urządzenia oraz producenta systemu operacyjnego. Brak aktualizacji systemu operacyjnego może prowadzić do obniżenia poziomu bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu.
- W związku z korzystaniem ze Sklepu Klient zobowiązany jest do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
- niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści i materiałów zamieszczonych w ramach Sklepu z poszanowaniem praw autorskich i innych praw własności intelektualnej,
- korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§ 3
STRONY UMOWY SPRZEDAŻY
- Stroną dokonującą zakupów w Sklepie jest Kupujący. Kupujący będący osobą fizyczną uznany będzie za Przedsiębiorcę jeżeli przy składaniu Zamówienia podane zostaną dane prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, w szczególności NIP, firma i adres prowadzonej działalności.
- Stroną dokonującą sprzedaży poprzez Sklep jest Sprzedawca.
- Sklep prowadzi sprzedaż zarówno na rzecz Przedsiębiorców, jak i Konsumentów.
- W związku z zawarciem Umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązany jest w szczególności do dostarczenia Kupującemu zamówionych przez Kupującego Produktów i przeniesienia ich własności na Kupującego, a Kupujący do zapłaty ceny i odebrania Produktów.
§ 4
PRODUKTY I CENY
- Zdjęcia Produktów to ilustracje poglądowe, które w niektórych przypadkach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu Produktu. Nie wpływa to jednak na opisaną w Sklepie właściwość danego Produktu.
- Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie podawane są w polskich złotych (PLN).
- Ceny podawane w Sklepie są cenami brutto, tj. zawierają wszystkie należne podatki.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży i wycofywania Produktów ze Sklepu, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw osób, które złożyły Zamówienie przed dokonaniem wskazanych wyżej zmian.
- Cena Produktu nie zawiera kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Kupującego wybranego przez Kupującego, od wartości oraz wielkości Zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu. Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Produktów wraz z kosztami dostawy i ewentualnymi innymi kosztami) wskazany jest w koszyku przed złożeniem Zamówienia.
- Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia Klientom rabatów, obniżek lub innych preferencji związanych z ceną według własnego wyboru, w szczególności w ramach organizowanej akcji promocyjnej. Klientowi nie przysługuje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikają z akcji promocyjnej.
- W każdym przypadku informowania o obniżeniu cen Produktów Sprzedawca obok informacji o obniżonej cenie zamieszcza również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
§ 5
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY, PŁATNOŚCI
- Zamówienia składane są za pomocą koszyka zamówień i składane mogą być przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem ewentualnych okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu. Złożenie Zamówienia następuje poprzez podejmowanie kolejnych czynności w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie internetowej Sklepu.
- Złożenie Zamówienia za pomocą koszyka zamówień możliwe jest zarówno bez rejestracji Konta Klienta, jak i – po dokonanej rejestracji i zalogowaniu, z wykorzystaniem Konta Klienta.
- Klient może złożyć Zamówienie bez dokonywania rejestracji Konta Klienta. Wówczas przy składaniu Zamówienia Klient podaje dane potrzebne do wysyłki, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT (w razie Klienta będącego Przedsiębiorcą lub w razie gdy Klient będący Konsumentem chce otrzymać fakturę VAT). W przypadku złożenia Zamówienia bez dokonywania rejestracji, dane Klienta podane przy składaniu Zamówienia nie są zapamiętywane przez Sklep w celu wykorzystania przy kolejnych Zamówieniach, a Klient nie ma podglądu historii złożonych Zamówień.
- Płatność za zamówione Produkty następuje w formie przedpłaty 100%. Wykaz aktualnie dostępnych metod płatności dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.
- Płatności dokonywane są za pośrednictwem podmiotów zewnętrznych w stosunku do Sprzedawcy, pośredniczących przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego, BLIK lub płatności kartą płatniczą, kartą kredytową. Warunki realizacji tych usług oraz prawa i obowiązki Kupującego w związku z zawarciem umowy z takim podmiotem, uregulowane zostały w dokumentach obowiązujących u danego podmiotu.
- Jeśli płatność on-line nie powiodła się, Kupujący może podjąć ponowną próbę dokonania płatności. W takim przypadku w wiadomości e-mail Klient otrzyma link umożliwiający podjęcie ponownej próby dokonania płatności on-line.
- Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
- Niedokonanie płatności przez Klienta w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia uznane zostanie za rezygnację z Zamówienia i skutkować będzie jego anulowaniem, o czym Kupujący zostanie poinformowany mailowo.
- Wysłanie przez Kupującego Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży zamówionych Produktów, zgodnie z treścią Regulaminu i przepisami prawa.
- Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację Zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, pełne, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych może uniemożliwić realizację Zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany mailem.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła Kupującemu Potwierdzenie Zamówienia bądź informację o braku możliwości jego realizacji. Umowa sprzedaży zawarta zostaje w momencie otrzymania przez Kupującego Potwierdzenia Zamówienia.
- Po przesłaniu Potwierdzenia Zamówienia oraz po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu Zamówienie jest przekazywane do realizacji.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest Faktura VAT lub rachunek/paragon fiskalny, które doręczane są Kupującemu wraz z zamówionymi Produktami.
- JoKaPRO uprawniona jest do wprowadzenia ograniczenia co do maksymalnej liczby sztuk danego Produktu objętej jednym Zamówieniem.
§ 6
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Okres realizacji Zamówienia (tj. kompletowanie Zamówienia, przygotowanie zamówionych Produktów do wysyłki oraz nadanie zamówionych Produktów do Klienta) co do zasady wynosi 3 dni robocze i liczony jest od daty wpływu płatności na konto Sprzedawcy. W odniesieniu do danego Produktu przy jego opisie w Sklepie może zostać podany inny termin realizacji Zamówienia. Okres realizacji Zamówienia podawany jest w dniach roboczych, tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Okres realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy, tj. czasu koniecznego do doręczenia zamówionych Produktów do Klienta, który zależy od wybranej przez Klienta formy przesyłki oraz działania przewoźnika. Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do zrealizowania dostawy liczonych od daty nadania przesyłki.
- Zamówienie na Produkty o różnym okresie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości Zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych okresów realizacji.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówionych Produktów lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
- Z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy może się zdarzyć (w szczególności w przypadku równoczesnego złożenia Zamówienia na ten sam Produkt przez kilku Kupujących), że zamówiony przez Klienta Produkt nie będzie dostępny. W takich sytuacjach, w przypadku braku możliwości realizacji całości lub części Zamówienia, każdorazowo Kupujący zostanie poinformowany wiadomością e-mail o braku możliwości realizacji Zamówienia w całości lub w części. W razie dokonania przez Klienta płatności, kwota za niezrealizowaną część Zamówienia zostanie mu niezwłocznie zwrócona. W przypadku, gdy częściowa realizacja Zamówienia jest z jakichkolwiek przyczyn niezgodna z oczekiwaniem Klienta, Klientowi (niezależnie od prawa odstąpienia, o którym mowa w § 12) przysługuje prawo odstąpienia w całości od złożonego Zamówienia poprzez przesłanie informacji e-mail na adres kontakt@jokaproskin.pl w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o częściowej niemożliwości zrealizowania Zamówienia.
§ 7
DOSTAWA
- Aktualnie dostępne metody i koszty dostawy Produktów wskazane są na stronie Sklepu.
- O ile Sprzedawca nie wskaże odmiennie na stronie Sklepu bądź przy składaniu danego Zamówienia, koszty dostawy Produktu do Kupującego ponosi Kupujący. Informacje o kosztach związanych z dostarczeniem przesyłki z Produktami do Kupującego zostaną każdorazowo wskazane w koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Kupującego.
- Zamówione Produkty dostarczane są na adres wskazany w formularzu Zamówienia (w razie składania Zamówienia bez rejestracji Konta Klienta lub bez zalogowania się do Konta Klienta) bądź adres dostawy wskazany przy rejestracji Konta Klienta (przy uwzględnieniu ewentualnych późniejszych modyfikacji), o ile Kupujący przy składaniu danego Zamówienia nie poda innego adresu dostawy.
- W dniu wysłania Produktów do Kupującego przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
- Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera zewnętrzny stan przesyłki, w szczególności pod kątem ewentualnych jej uszkodzeń i ubytków. W przypadku stwierdzenia zewnętrznych uszkodzeń lub ubytków należy sporządzić w momencie odbioru przesyłki i w obecności kuriera protokół szkody na druku firmowym firmy kurierskiej, po czym niezwłocznie przesłać oryginał dokumentu pocztą lub e-mailem do Sklepu.
- Jeżeli Klient stwierdzi po wydaniu przesyłki uszkodzenie lub ubytek przesyłki niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, jest zobowiązany niezwłocznie po ujawnieniu szkody poinformować o tym Sprzedawcę oraz wezwać przedstawiciela firmy kurierskiej celem ustalenia protokolarnego stanu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
- Zaniechanie czynności opisanych w ust. 7 i 8 może skutkować zgodnie z przepisami prawa utratą prawa do dochodzenia od przewoźnika roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
§ 8
USŁUGA PROWADZENIA KONTA KLIENTA I PRZECHOWYWANIA DANYCH KLIENTA
- JoKaPRO świadczy nieodpłatnie na rzecz Klientów usługi powiązane ściśle z działaniem Sklepu i obsługą Zamówień, a mianowicie:
- usługę Prowadzenia Konta,
- usługę Przechowywania Danych.
- Usługi wskazane w ust. 1 są usługami powiązanymi, realizowanymi łącznie.
- Usługi wskazane w ust. 1 świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem ewentualnych okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu.
- Umowa o świadczenie powyższych Usług zawarta zostaje pomiędzy JoKaPRO a Klientem z momentem rejestracji Konta Klienta.
- Usługi Prowadzenia Konta oraz Przechowywania Danych dostępne są po dokonaniu rejestracji Konta Klienta na zasadach opisanych w Regulaminie. Usługa Prowadzenia Konta polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu, umożliwiającego Klientowi w szczególności modyfikację danych, które podał podczas rejestracji, dostęp do jego danych i ich wykorzystanie w przypadku składania Zamówień po zalogowaniu do Konta Klienta, jak też dającego dostęp do historii Zamówień złożonych w Sklepie. Usługa Przechowywania Danych polega na przechowywaniu danych wprowadzonych przez Klienta przy rejestracji Konta Klienta, z ewentualnymi późniejszymi modyfikacjami oraz danych dotyczących złożonych Zamówień, na serwerze dedykowanym JoKaPRO .
- Powyższe usługi świadczone są przez czas nieoznaczony. Klient w każdym czasie może zgłosić JoKaPRO żądanie usunięcia Konta Klienta i zaprzestania świadczenia na jego rzecz powyższych usług (tj. dokonać wypowiedzenia umów) np. wysyłając oświadczenie w tym przedmiocie na adres mailowy kontakt@jokaproskin.pl. W takim przypadku Konto Klienta i wszystkie dane Klienta zostaną usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
- Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta w przypadku działania przez Klienta na szkodę Usługodawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Systemu Teleinformatycznego Usługodawcy lub innymi działaniami hackerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta. Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu mu dostępu do Konta Klienta.
§ 9
NEWSLETTER
- JoKaPRO może świadczyć na rzecz Klientów drogą elektroniczną nieodpłatną usługę Newsletter polegającą na przesyłaniu Klientom, na adres mailowy podany przy rejestracji Konta Klienta lub przy składaniu Zamówienia bez rejestracji Konta Klienta lub przy zapisywaniu się do Newslettera, wiadomości mailowych zawierających informacje handlowe JoKaPRO, tj. informacje dotyczące Sklepu, Produktów i innych działań JoKaPRO, w szczególności oferowanych usług, konkursów, promocji, nowości.
- W celu skorzystania z usługi Newsletter, Klient wyrażać będzie zgodę na jego otrzymywanie przy rejestracji Konta Klienta lub składaniu Zamówienia bądź będzie zapisywać się do Newslettera poprzez kliknięcie ikony dostępnej w Sklepie bądź w Koncie Klienta.
- Zapisanie się do Newslettera (wyrażenie zgody na jego otrzymywanie) jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przesyłanie Klientowi przez JoKaPRO na podany adres poczty elektronicznej Klienta informacji handlowej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., jak również z wyrażeniem zgody na otrzymywanie tych informacji zgodnie z art. 398 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej– w zakresie objętym Newsletterem wskazanym w ust. 1, co Klient potwierdzi przy zapisywaniu się do Newslettera.
- Klient otrzyma niezwłocznie drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej potwierdzenie zapisania się do Newslettera. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
- Każdy Newsletter zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść wiadomości oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
- Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji w szczególności za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.
§ 10
WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z USŁUG, ZAGROŻENIA
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług są następujące:
- posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet,
- aktywne połączenie urządzenia, o którym mowa powyżej z siecią Internet,
- posiadanie aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej,
- zainstalowana przeglądarka internetowa (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Microsoft Edge, Safari itp.),
- włączona usługa JavaScript.
- Korzystanie przez Klienta z Usług jest uwarunkowane posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
- JoKaPRO może wprowadzić do Systemu Teleinformatycznego, którym posługuje się Klient dodatkowe oprogramowanie lub dane, które nie są składnikiem usług świadczonych przez JoKaPRO, w szczególności może stosować inne niż bezwzględnie konieczne pliki cookies lub podobne technologie, jeżeli Klient uprzednio wyrazi na to zgodę w sposób opisany w Polityce prywatności.
- JoKaPRO nie jest zobowiązana do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych treści, które zostały wprowadzone przez Klienta do Systemów Teleinformatycznych JoKaPRO. W razie pozyskania wiarygodnej informacji bądź urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze takiej treści bądź działalności z nią związanej, JoKaPRO może usunąć taką treść i/lub zawiesić dostęp Klienta do świadczonych usług. W takim przypadku JoKaPRO nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie treści, o której mowa w niniejszym ustępie, ani za zawieszenie dostępu do usług na podstawie niniejszego ustępu.
- JoKaPRO zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych Systemu Teleinformatycznego, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Klientowi korzystania z Usług.
- W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Systemu Teleinformatycznego, JoKaPRO ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Systemu Teleinformatycznego.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania Systemu Teleinformatycznego przez niepożądane oprogramowanie, także takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód. W celu uniknięcia zagrożeń związanych z niechcianym zainfekowaniem Systemu Teleinformatycznego rekomendowane jest zainstalowanie oprogramowania antywirusowego na komputerze, z którego Klient korzysta. Zaleca się, aby program antywirusowy był stale aktualizowany, niezwłocznie po ukazaniu się aktualizacji możliwych do zainstalowania. Dodatkowo zaleca się, aby Klient miał uruchomioną na komputerze zaporę systemową.
- Poza zagrożeniami wynikającymi z zainfekowania Systemu Teleinformatycznego, wśród możliwych zagrożeń znajdują się także ataki hackerów. JoKaPRO oświadcza, iż stosuje zabezpieczenia mające na celu uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie włamania się do systemu JoKaPRO.
§ 11
REJESTRACJA KONTA KLIENTA
- Rejestracja Konta Klienta jest bezpłatna i dobrowolna i nie jest konieczna dla korzystania ze Sklepu.
- Procedura rejestracji Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie dedykowanego formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i dokonaniu zgłoszenia przez potencjalnego Klienta, JoKaPRO tworzy Konto Klienta. Następnie JoKaPRO przesyła do Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany w trakcie rejestracji wiadomość email z potwierdzeniem rejestracji.
§ 12
ODSTĄPIENIE OD UMOWY, NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ
- Z zastrzeżeniem ust. 4, prawo do odstąpienia od zawartych na odległość Umowy sprzedaży oraz Umów o świadczenie usług, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów przysługuje:
- Klientowi będącemu Konsumentem oraz
- Klientowi będącemu Przedsiębiorcą będącym osobą fizyczną, zawierającym umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy umowa ta nie posiada dla tego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Prawo do odstąpienia, o którym mowa w ust. 1 przysługuje w terminie 14 dni liczonych:
- w przypadku Umowy sprzedaży – od dnia dostarczenia Klientowi wszystkich Produktów objętych danym Zamówieniem,
- w przypadku Umów o świadczenie usług – od dnia zawarcia tych umów.
- Po upływie terminów, o którym mowa w ust. 2, prawo do odstąpienia bez podania przyczyny wygasa.
- Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W celu skorzystania z prawa do odstąpienia Klient składa JoKaPRO oświadczenie w tym przedmiocie pisemnie na adres: ul. Grabiszyńska 163/603 53-424 Wrocław lub mailowo na adres: kontakt@jokaproskin.pl
- Składając oświadczenie Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Wzór formularza stanowi nadto załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
- Do zachowania terminu wskazanego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną Klient otrzyma niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
- Klient w związku z odstąpieniem od Umowy sprzedaży zobowiązany jest do zwrócenia Sprzedawcy zakupionych Produktów. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.
- Zwrot Produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Zwrotu Produktów należy dokonać na adres: ul. Grabiszyńska 163/603 53-424 Wrocław.
- Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient. Kupujący proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych Produktów, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadajmy jej rodzajowi – na przykład przeciw uszkodzeniom w trakcie transportu.
- JoKaPRO dokona zwrotu na rzecz Klienta wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z zastrzeżeniem ust. 12), przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jednakże w przypadku gdy odstąpienie dotyczy Umowy sprzedaży, JoKaPRO może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zwracanych Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Odstąpienie od Umowy sprzedaży może dotyczyć całego Zamówienia bądź tylko niektórych z zamówionych Produktów. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jedynie co do części Zamówienia koszty dostawy są zwracane w tej części, która pozostaje w związku przyczynowym z Produktami objętymi odstąpieniem od Umowy sprzedaży (tj. w szczególności w razie gdy zamówienie Produktów objętych odstąpieniem od Umowy sprzedaży spowodowało podwyższenie kosztów dostawy, zwracana jest kwota równa tym dodatkowym kosztom, a jeżeli koszt dostawy Zamówienia bez Produktów, których dotyczy odstąpienie byłby taki sam jak koszt dostawy Zamówienia z tymi Produktami, koszty dostawy nie będą zwracane).
- Jeżeli usługa Prowadzenia Konta oraz Przechowywania Danych jako usługi cyfrowe są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
- Klient ma obowiązek współpracy z JoKaPRO, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klienta.
- JoKaPRO może odmówić doprowadzenia usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli ich doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla JoKaPRO.
- JoKaPRO doprowadza usługi cyfrowe do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana przez Klienta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia usług cyfrowych do zgodności z umową ponosi JoKaPRO.
- Jeżeli usługi cyfrowe są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności usług z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do ust. 15 powyżej;
- JoKaPRO nie doprowadziła usług cyfrowych do zgodności z umową zgodnie z ust. 16 powyżej;
- brak zgodności usług cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że JoKaPRO próbowała doprowadzić je do zgodności z umową;
- brak zgodności usług cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 14 powyżej;
- z oświadczenia JoKaPRO lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi ona usług cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli usługi cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności usług cyfrowych z umową jest nieistotny.
- JoKa PRO nie jest uprawniona do żądania zapłaty za czas, w którym usługi cyfrowe były niezgodne z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Klient z nich faktycznie korzystał.
- Jeżeli ze względu na odstąpienie od Umowy sprzedaży, której przedmiotem są również Produkty objęte promocją, w części dotyczącej tylko niektórych z tych Produktów, Klient nie będzie dłużej spełniać warunków uprawniających do skorzystania z promocji, Sprzedawcy przysługuje prawo otrzymania ceny regularnej Produktów zachowanych przez Klienta, obowiązującej w chwili składania Zamówienia przez Klienta. Wymagalność roszczenia Sprzedawcy o zapłatę ceny regularnej Produktów zachowanych przez Klienta następuje po upływie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę za zwracane Produkty pomniejszoną o różnicę pomiędzy ceną regularną zachowanego Produktu obowiązującą w chwili składania Zamówienia, a jego ceną po uwzględnieniu promocji zapłaconą przez Klienta. Klient może również dokonać odstąpienia od umowy w zakresie całości Zamówienia.
§ 13
REKLAMACJE
- Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktów bez wad. JoKaPRO dokłada ponadto wszelkich starań w celu prawidłowego realizowania Umów o świadczenie usług. JoKaPRO ponosi odpowiedzialność za dostarczenie wadliwych Produktów (na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego) oraz za nienależyte wykonywanie Usług. Usługodawca jest zobowiązany do świadczenia usług cyfrowych zgodnie z zawartymi umowami, a co za tym idzie JoKaPRO ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową Klient korzystał z usługi cyfrowej.
- Domniemywa się, że brak zgodności usługi cyfrowej z umową wystąpił w czasie wskazanym w ust. 1, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Domniemanie określone w ust. 2 powyżej nie ma zastosowania, jeżeli:
- Środowisko Cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których mowa w niniejszym Regulaminie;
- Klient nie wykonuje obowiązku współpracy wskazanego w § 12 ust. 15.
- Klient może wnieść reklamację:
- na piśmie na adres: ul. Grabiszyńska 163/603 53-424 Wrocław
- mailowo na adres: kontakt@jokaproskin.pl
- Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe Klienta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub mailowy), określenie przyczyny złożenia reklamacji oraz wskazanie czego Klient domaga się w związku ze złożeniem reklamacji, a nadto – w przypadku reklamacji Usług, adres mailowy na który zarejestrowane zostało Konto Klienta, a w przypadku reklamacji Produktów – datę Zamówienia oraz określenie reklamowanych Produktów.
- JoKaPRO rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w terminie do 14 dni, o ile krótszy termin nie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- Reklamacje są rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na wskazany przez Sprzedawcę adres.
- Jeżeli JoKaPRO nie uzna reklamacji Klienta, a ten się nie zgadza z taką decyzją, Klient będący Konsumentem może zwrócić się do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, którym dla JoKaPRO jest: Inspekcja Handlowa, Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, nr tel. 22 8261830, 22 8264209, nr faks 22 8262195, e-mail: ih_warszawa@wiih.org.pl
§ 14
GWARANCJA
Sprzedawca co do zasady nie udziela gwarancji na Produkty.
§ 15
PRAWA AUTORSKIE
Zdjęcia i treści udostępnione w Sklepie podlegają ochronie jako utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r.
§ 16
DANE OSOBOWE
Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez JoKaPRO zostały uregulowane w Polityce prywatności.
§ 17
TREŚCI DOSTARCZONE LUB WYTWORZONE PRZEZ KLIENTA
- Po odstąpieniu przez Klienta od umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, JoKaPRO nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z usług cyfrowych dostarczonych przez JoKaPRO, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z usługami cyfrowymi, które stanowiły przedmiot umowy pomiędzy Klientem a JoKaPRO;
- dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z usług cyfrowych, które stanowiły przedmiot umowy pomiędzy Klientem a JoKaPRO;
- zostały połączone przez JoKaPRO z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
- zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Klientami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
- JoKaPRO udostępnia Klientowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Klienta w trakcie korzystania z usług cyfrowych, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 1 lit. a) – c).
§ 18
ZMIANY W USŁUGACH CYFROWYCH
- JoKaPRO może dokonać zmiany usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności z umową usługi cyfrowej, w przypadku konieczności dostosowania usługi cyfrowej do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wydanego względem JoKaPRO prawomocnego orzeczenia lub decyzji lub konieczności dostosowania usługi cyfrowej do zmian technologicznych, w tym niezbędnych do zapewnienia ich kompatybilności lub interoperacyjności.
- Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. 1, nie będzie wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Klienta.
- JoKaPRO poinformuje Klienta o dokonywanej zmianie, o której mowa w ust. 1 mailowo.
- Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 1, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do usługi cyfrowej lub korzystanie z nich, JoKaPRO poinformuje Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem w formie wiadomości e-mail o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz o prawie, o którym mowa w ust. 5 lub 6 poniżej.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Klient może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany, o której mowa w ust. 4, lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
- Uprawnienie wskazane w ust. 5 nie ma zastosowania, jeżeli JoKaPRO zapewni Klientowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową, w stanie niezmienionym.
§ 19
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- JoKaPRO nie ma obowiązku i nie stosuje żadnego kodeksu dobrych praktyk rozumianego jako zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku.
- Adresem korespondencyjnym Klienta we wszystkich sprawach związanych z zawartą z JoKaPRO Umową sprzedaży i/lub Umowami o świadczenie usług jest adres korespondencyjny oraz mailowy podany przy rejestracji Konta Klienta (przy uwzględnieniu ewentualnych późniejszych modyfikacji) lub wskazany przy składaniu danego Zamówienia.
- Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Sklepu w sposób, który umożliwia jego wyświetlenie, pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Prawem właściwym dla Umowy sprzedaży i Umowy o świadczenie usług jest prawo polskie, z tym zastrzeżeniem, iż wybór prawa polskiego działa bez uszczerbku dla ochrony, jaką zapewniają Konsumentom bezwzględnie obowiązujące ustawy państwa miejsca ich zwykłego pobytu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują w szczególności:
- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
- JoKaPRO uprawniona jest do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności takich jak:
- zmiana stanu prawnego wymagająca wprowadzenia zmian w Regulaminie,
- zmiany w funkcjonowaniu Sklepu i zasadach świadczenia Usług,
- sprostowanie w Regulaminie błędów i omyłek.
- O zmianie Regulaminu Klient, który posiada już zawartą z JoKaPRO Umowę o świadczenie usług, zostanie poinformowany w drodze wiadomości mailowej przesłanej na adres mailowy podany przy rejestracji Konta Klienta. Zmiana Regulaminu nie znajduje zastosowania do Umów sprzedaży, w których Zamówienia zostały złożone przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.
- Jeżeli Klient nie wyraża zgody na zmiany Regulaminu, uprawniony jest do wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług (żądania usunięcia Konta Klienta) na zasadach opisanych w § 8 ust. 6.
- Do Umów o świadczenie usług zawieranych po dniu wskazanym jako data obowiązywania danej wersji Regulaminu, stosuje się Regulamin w zmienionej wersji.
- Do Umów sprzedaży, w których Zamówienia złożone zostały po dniu wskazanym jako data obowiązywania danej wersji Regulaminu, stosuje się Regulamin w zmienionej wersji.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
JoKaPRO Joanna Kajstura
ul. Grabiszyńska 163/603 53-424 Wrocław
adres mailowy: kontakt@jokaproskin
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Niniejszym informuję, iż odstępuję od umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartych w związku z rejestracją Konta Klienta na adres mailowy: ______________________________ /umowy sprzedaży na podstawie Zamówienia z dnia* ______________ – odstąpienie dotyczy całego Zamówienia/następujących Produktów ______________________________________ ____________________________________________________________________________**
[Imię i nazwisko/adres]
………………………………………………………..
………………………………………………………..
…………………………………………………………
Rachunek bankowy, na który należy zwrócić uiszczoną kwotę***:
………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………
[Data] [Podpis]
*proszę wskazać której umowy odstąpienie dotyczy, a informacje dotyczące drugiej umowy skreślić,
**proszę wskazać Produkty, których odstąpienie dotyczy, jeżeli odstąpienie dotyczy całego Zamówienia, proszę przekreślić tę informację
*** należy wskazać, jeżeli jest inny niż ten, z którego została dokonana płatność za Zamówienie